EKOSIS, tehnološke rešitve, d.o.o.
Ekosis je blagovna znamka v lasti družbe EKOSIS, tehnološke rešitve, d.o.o., Vse pravice pridržane.
V primeru, da potrebujete splošne informacije ali pomoč o naši spletni ponudbi, uporabi spletne trgovine, strani, platforme, spletnih naročilih, dostavi ali vračilih blaga, se lahko obrnete na nas vsak delovnik:
Pon – pet: od 8:00 do 15:00
ali na mobilni telefon:
+386 31 534 887
oziroma na
e-pošto: info@ekosis.si
Opekarniška cesta 8, 3000 Celje
Cene, prikazane na spletnem naslovu www.ekosis.si, se lahko spremenijo kadarkoli brez predhodnega obvestila.
Vse cene v naši spletni trgovini vsebujejo DDV.
Cene v spletni trgovini veljajo v trenutku oddaje naročila.
Ekosis.si stremi k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Dostava naročenega blaga se izvede roku najkasneje 14-ih dni. V primeru, da ste morda naročili izdelek, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov. Dostavo se izvaja v sodelovanju s Pošto Slovenije.
V času praznikov in med vikendi se rok dostave za čas dela prostih dni podaljša. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije.
Cena dostave paketa do 2kg znaša 3,85 €
Za dostavo v tujino nas prosim kontaktirajte zaradi izračuna zneska dostave. Načeloma velja cenik Pošte Slovenije.
Fizične izdelke, kupljene v spletni trgovini Ekosis.si, lahko prevzamete osebno v izključno samo ob predhodnem dogovoru.
Spletna trgovina in platforma Ekosis.si v tem trenutku omogoča naslednje načine plačevanja:
Ob zaključku nakupa boste ob potrditvi naročila na svoj vpisan e-poštni naslov prejeli predračun v .pdf obliki, ki ga lahko poravnate preko e-banke, v katerikoli bančni poslovalnici ali katerem drugem plačilnem mestu, ki omogoča plačilo UPN obrazca. Ko boste poravnali znesek in bomo lahko potrdili priliv na naš TRR, bo vaše naročilo odposlano v roku določenem v teh pogojih poslovanja.
Sprejemamo plačilne kartice Visa, Visa Electron, Mastercard in Meastro. Da bi se prepričali, da lahko z vašo plačilno kartico plačujete na spletu, preverite pri vaši banki, da je ta funkcija omogočena. Za procesiranje kartičnih plačil uporabljamo sistem Braintree. Več o sistemu Braintree, si lahko preberete tukaj. V primeru suma zlorabe je vsaka takšna transakcija brez predhodnega obvestila predana pristojnim organom za preprečevanje zlorab.
Kupec ima možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od nakupa brez navedbe razloga in vrne izdelek. Kupec mora poslati nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (naročila), v spletni trgovini www.ekosis.si. V tem primeru Ekosis.si nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu odstopne izjave. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.
Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta (potrdilo o plačilu predračuna).
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga takoj vrne oziroma najpozneje v roku 14 dneh po obvestilu o odstopu od naročila. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Kupec nosi strošek vračila blaga (poštnina). Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja Ekosis.
V primeru odstopa od naročila, Ekosis potrošniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave kupca. Ekosis vrne prejeta plačila kupcu preko nakazila na TRR kupca.
Ekosis si pridržuje pravico, da vračilo kupnine zadrži do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal prodajalcu.
Ker želimo, da postopek odstopa od naročila poteka brez zapletov, imamo pripravljen kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na e-poštnem naslovu info@ekosis.si.
Prejeta naročila lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema e-poštnega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s strani spletne trgovine www.ekosis.si. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno s poslanim sporočilom na elektronski e-naslov info@ekosis.si. V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke o naročilu in kupcu:
Ekosis mora potrošniku izročiti blago v skladu z dogovorom sklenjenim z nakupom izdelka in odgovarja za stvarne napake svoje.
Napaka je stvarna:
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec predvsem z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti Ekosis v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Stvarno napako lahko prijavi s sporočilom na naš e-poštni naslov info@ekosis.si. Ekosis pošlje povratno e-poštno sporočilo, ki velja kot potrdilo o sprejemu vloge.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine več kot eno leti, odkar je bil izdelek kupljen. Šteje se, da je napaka na izdelku že obstajala v času nakupa, v kolikor se napaka pojavi v roku šest mesecev od nakupa.
Kupec, ki je pravilno obvestil Ekosis o napaki, ima pravico od nas zahtevati, da:
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Pri Ekosis trgovini zgledno spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudimo izpolnjevati svoje dolžnosti vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
Stranka lahko vloži pritožbo na dva načina, in sicer pisno ter preko elektronske pošte (info@ekosis.si).
Pri Ekosis bomo o pritožbi odločili vestno in v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo pritožbe. Kot odgovor in pojasnilo bomo poslali odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili tako v pisni obliki na kontaktni naslov kupca, kot tudi na elektronski poštni naslov.
Stranka ima pravico na pritožbo vložiti ugovor. V roku 20 delovnih dni bomo poslali odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov kupca. Z odgovorom postane odločitev Ekosis-a na pritožbo dokončna in postopek zaključen.
V primeru, da kupec ne bi bila zadovoljen z doseženo rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.
Podjetje EKOSIS, tehnološke rešitve, d.o.o. kot upravljalec spletne trgovine in platforme Ekosis.si, skladno z zakonskimi normativi ne priznava nobenega izvensodnega izvajalca reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Na naši spletni trgovini, ki se ukvarja s spletno prodajo območju RS (EU), na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Platformo lahko obiščete na spodnji povezavi:
http://ec.europa.eu/odr
Taka ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Po dokončni potrditvi naročila dobi kupec sporočilo na svoj elektronski naslov z obvestilom o prejemu naročila. Sporočilo običajno prispe v roku 10 minut. Ni pa neobičajno, v kolikor se proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev podaljša.
V tem elektronskem sporočilu se tudi nahaja predračun, ki vsebuje vse potrebne podatke za plačilo izdelka.
Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Po tem, običajno traja kakšen dan, dva, da Pošta Slovenije paket dostavi do kupca. Načeloma lahko pričakujete vašo pošiljko najkasneje v enem tednu od odpreme.
V primeru, da izdelka zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v roku, vas o novem podaljšanju dobavnega roka obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Spletna trgovina zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL certifikata (Secure Sockets Layer) HTTPS povezave. Podatki so zakodirani z do 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki, ki preprečuje branje podatkov tretjim osebam. Tako sistem preprečuje, da bi kdo lahko prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v našo spletno trgovino.
Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.
V kolikor bi želeli vaš uporabniški račun v spletni trgovini Ekosis.si ukiniti, nam to lahko sporočite na e-naslov info@ekosis.si. V sporočilu obvezno navedite naslednje podatke:
Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan iz elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.
Obveščamo vas, da zbiramo (obdelujemo) vaše osebne podatke, ki smo jih pridobili:
Obvezujemo se, da bodo od vas prejeti osebni podatki v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja EKOSIS, tehnološke rešitve, d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, GDPR in drugimi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov idr.). Lahko ste prepričani, da so vaši osebni podatki pri nas ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem ali neavtoriziranim dostopom s strani tretjih oseb.
Obveščamo vas, da:
Ekosis.si želi zagotavljati najvišjo mogočo stopnjo ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani in trgovini www.ekosis.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga povezana obdelava podatkov povzroči napako, ki je lahko prikazana na spletni strani. V primeru, da bi vi kot obiskovalec spletne trgovine ocenili, da gre pri katerem izdelku za napačne podatke, nam to lahko vedno sporočite na naš e-naslov info@ekosis.si.
V takem primeru, bomo kupca obvestili o opravljenih spremembah in mu omogočili odstop od naročila ali zamenjali naročen izdelek.
Odvezujemo se odgovornosti za občasno nedelovanje ali nedosegljivost spletne trgovine ali platforme. Prav tako ne odgovarjamo za vsebino v mnenjih o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci naše spletne trgovine. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča in žaljiva. Prav tako ne odgovarjamo za informacije podane v mnenjih in se ograjujemo od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah izdelkov zaradi različnih resolucij in kvalitet uporabljanih zaslonov. Za morebitne napake se iskreno in v naprej opravičujemo.
V kolikor bi imeli glede naše ponudbe ali uporabe spletne trgovine ekosis.si dodatna vprašanja ali bi potrebovali več informacij, smo vam vedno na voljo.
Svoja vprašanja nam lahko pošljete na naš e-naslov: info@ekosis.si